Wikia

Ab Imo Pectore Wiki

Alexes en Santina Dreamcatcher

155pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Alexes&Santina-Olsen.jpg

Santina (links) en Alexes (recht) 15 jaar.

Alexes Saoirse (Uitspraak: SEER-shuh) en Santina Aoibheann (Uitspraak: ÍE-vàhn) Dreamcatcher (23 November 1996, Chesterfield, Engeland) zijn de vierde en vijfde dochters van Leona McDylan en Edward Dreamcatcher. Ze zijn de jongere zusjes van Rachel, Alexandra en Caileigh en de oudere zussen van Caìtlynn en Agatha.

School

In 2005 gaan ze, net als hun oudere zussen Alexandra (vijfde jaars) en Caileigh (derde jaars), naar Beauxbâtons. In 2009 komt Florence Debussy op school. Ze is het jongere zusje van Chloé (de beste vriendin van Caìtlynn Dreamcatcher) en lijkt ontzettend veel op de tweeling. In hun vijfde jaar, 2012, mogen ze samen met hun zusje Caìtlynn mee naar Hogwarts voor het Toverschool Toernooi. Op Hogwarts komt hun zusje Caìtlynn er achter dat het onderwijs hier gevariëerder en om sommige punten beter is dan op Beauxbâtons. Alexes en Santina zijn het hier mee eens en vragen samen met hun zusje om overplaatsing. De tweeling gaat in 2013 dan van de vijfde van Beauxbâtons naar het vijfde jaar van Hogwarts en Caìtlynn die in het vierde jaar van Beauxbâtons zat, naar de vierde van Hogwarts.

Alexes liefde

Alexes krijgt tijdens het Toverschool Toernooi een relatie met Zwadderaar Dave Middleton. Hij misbruikt haar voor bijna vijf maanden tot Alexes er iets van durft te zeggen tegen Fred Weasley.

Santina liefde

Door de relatie van Alexes met Fred, ontmoet Santina zijn tweelingbroer George. Tijdens een feest in een van de Dreamcatcher Kastelen dansen ze met elkaar.

Huwelijk

Alexes en Santina trouwen op 23 December 2019 met Fred en George Weasley. Ze vieren hun bruiloft samen op hun landgoed in Greystones, Ierland.

Kinderen

Alexes bevalt op 14 Juni 2020 van een tweeling Georgiana en Sander.
Santina krijgt op 12 Juni 2020 ook een tweeling Freya en Alex. Ze krijgt in 2022 nog een dochter, Frédérique.
Vanaf het moment dat de tweelingen opgroeien verbaasd iedereen zich er over dat de meiden en jongens zoveel op elkaar lijken. Georgiana en Freya lijken net een tweeling, want ook geld voor Sander en Alex.

Around Wikia's network

Random Wiki