Wikia

Crystal.jpg

Crystal Andromeda Kingswood (14 Februari 1995, Birmingham, Engeland) is de jongste dochter van Amelia Malfoy en Edmund Kingswood. Ze is de jongere zus van Xavier, Collin en Blair en oudere zus van Bryce.

Crystal zit van September 2006 tot Juli 2013 op Hogwarts in Zwadderich.

Jeugd

Als jongste Kingswood dochter is Crystal haar leven lang verwend. Ze is daardoor nogal een verwend kreng geworden die alles krijgt wat ze wil. Zelfs haar oudste broer Xavier gaat haar liever uit de weg dan dat hij een discussie aan gaat met haar.

Hogwarts

Crystal is een van de weinige leerlingen waarbij de sorteerhoed al de afdeling uitschreeuwt voordat hij het hoofd ook maar raakt. Ze word in Zwadderrich ingedeeld waarna ze haar schoolgenoten begint te terroriseren. De meeste van haar afdelingsgenoten laat ze met rust. Ze haat vooral Griffoendors omdat ze zo tolerant zijn tegen dreuzels.
Als haar broer dan een griffoendor gaat daten dan vind ze dat helemaal vreselijk en doet ze er alles aan om ze uit elkaar te krijgen. Gelukkig voor haar gaat dit vrij gemakkelijk

Quote:
Collin, je ruikt naar Griffoendor. Je maakt me misselijk-;

Crystal tegen Collin die net met zijn vriendin Melinda heeft gezoend.

Na school

Royal-Film-Performance-2010-The-Chronicles-Of-Narnia-The-Voyage-Of-The-Dawn-Treader-georgie-henley-17796166-1697-2560.jpg

Crystal leeftijd 22

In 2017 word het ministerie aangevallen en dan heeft Crystal zich aangesloten bij de zogenaamde groep dooddoeners. De overname houd niet lang stand en ook Crystal gaat naar Azkaban. Ze krijgt slechts 4 jaar omdat ze niemand vermoord of ernstig verwond heeft. In Azkaban moet ze een cel delen met Max Lestrange en daar hebben ze veel steun aan elkaar.

Als ze dan na 4 jaar vrijkomt vind ze het moeilijk om hem achter te laten maar is ze toch blij dat ze vrij is.
Drie maanden na haar vrijlating komt ze er achter dat ze zwanger is van Max en besluit ze naar haar zus Grace te gaan voor hulp. Samen voeden ze Crystal's dochter Meghan op totdat Max vrij komt als ze drie jaar is.

Around Wikia's network

Random Wiki