Wikia

Eduward PDempsey.jpg

Eduward E.Ì.O., 45 jaar oud

Edward Dreamcatcher.jpg
Eduward Ìonathan Owen "Edward" Dreamcatcher (19 Oktober 1965, Stoke-on-Trent, Engeland), broer van James Dreamcatcher, en de man van Leona McDylan en de vader van Rachel, Alexandra, Caileigh, Alexes & Santina, Caìtlynn en Agatha.

Titels

Edward is de oudste zoon van Ìonathan Dreamcatcher, en aangezien diens broers geen kinderen hebben gekregen erft Edward alle titels, huizen en het volledige fortuin van zijn vader en ooms.

Werk

Van 1990 tot Augustus 2012 werkt Edward als hoofd van het Departement van Magische Rechtshandhaving samen met Edmund Kingswood. In December 2013 wordt hij benoemd tot Minister van Toverkunst.

In 2013 word Edward voor de gekozen als Minister van Toverkunst. Tot 2024 is zijn Senior ondersecretaris Edmund Kingswood. Na het Toverschool Toernooi word Derek McDylan Junior assistent van de Minister van Toverkunst.
In 2023 word Edward herkozen als Minister en gaat Edmund Kingswood op zijn 64ste met pensioen. De inmiddels 35 jarige Derek McDylan neemt zijn Senior ondersecretaris functie over. Matt Brown krijgt de oude functie van Derek en is nu Junior assistent.
In 2031 loopt de loopbaan van Edward als Minister van Toverkunst af en word Derek McDylan gekozen als zijn opvolger.

Edward MinisterI.jpg

Edward op poster.

Around Wikia's network

Random Wiki