Wikia

Jacques Affleck

Jacques Beau Marie Rousseau (29 Februari 1984, Cannes, Frankrijk) is de enige zoon van Fransois Rousseau, de Franse Minister van Toverkunst. Jacques heeft een halfzus, London.

Hij is de man van Alexandra Dreamcatcher, de tweede dochter van Edward Dreamcatcher, de Britse Minister van Toverkunst. In 2022 word Jacques gekozen als opvolgen van zijn vader en is tot 2041 Minister van Toverkunst van Frankrijk.

Liefde

Hij ontmoet Alexandra in 2001 als er voor zij vader een concert word gehouden. Alexandra speelt hier een viool solo op 10 jarige leeftijd. Jacques is dan al 17. Hij herontmoet haar op een converentie in Frankrijk in 2010, Alexandra is dan 19 en Jacques 26. Ze krijgen een relatie en drie jaar later in 2013 vraagt hij haar ten huwelijk. In 2014 trouwen en wonen ze uiteindelijk in Frankrijk. Ze krijgen drie kinderen: Lawrence, Clemence en Milou (wie ze vernoemen naar hun oude Gouvernante, Milou Babin; wie komt te overlijden tijdens een overval in hun huis).

Werk

Jacques werkt op het Franse Ministerie van Toverkunst op het Departement voor Internationale Magische Samenwerking, afdeling Internationaal Magisch Wetsbureau. In 2022 volgt Jacques zijn vader op als Minister van Toverkunst.

Around Wikia's network

Random Wiki