Wikia

Melody Anne Williams (7th July 1991, London, England)
Amanda-Seyfried-amanda-seyfried-8467052-360-480
Melody is to say the least not the brightest light. Even if she’s enormously sweet, she’s also incredibly stupid and is if I may say it, quite thick-headed. Jenn Williams is her younger sister. She is the best friend of Melinda Brown and Melissa Fisher. Together they are The Mel's.

LiefdeEdit

In April 2008 krijgt Melody een relatie met Peter Marshall een van de populairdere jongens uit Griffoendor. Dit gaat echter na een paar maanden al uit in de zomervakantie.

Als Melinda een vreemde relatie met de Zwadderaar Collin Kingswood krijgt vind Melody dat Melinda niet echt aardig tegen hem doet. Als Melinda dan ook nog tegelijkertijd een relatie neemt met Charlie Weasley vind ze het helemaal erg. Ze kan hier alleen niets over zeggen tegen Melinda en zegt dit alleen tegen Melissa.

Als het uit gaat tussen Melinda en Collin gaat Melody steeds meer met hem om. Melinda is het hier niet mee eens en krijgt slaande ruzie met Melody. Melody barst in huilen uit en rent weg. Op weg naar buiten komt ze Collin tegen en hij troost haar. Zodra Melody niet meer met Melinda omgaat blijkt ze eigenlijk heel aardig te zijn en Collin vind dat juist een van haar leukste eigenschappen.

HuwelijkEdit

Melody trouwt in 2010 meteen na haar laatste schooljaar met Collin. Ze is dan 18 jaar. Binnen een paar maanden is ze zwanger en in April 2011 bevalt ze van haar eerste kind Ashley, een dochter die ze naar haar zusje vernoemd. Ze krijgt hierna nog zes kinderen. In Maart 2012 bevalt ze van haar eerste zoon die ze Lucius noemen. In Februari 2013 krijgt ze meteen nog een zoon: Edmund junior. Na Edmund duurt het bijna twee jaar voordat ze hun vierde kind en tweede dochter krijgen. Ze noemen haar Melissa. Zij word geboren in Januari 2015. Hun vijfde kind is weer een zoon: Cedric. Hij word in Sugustus 2016 geboren. Haar een na laatste zoon word in Mei 2018 geboren en heet Cain. Hun jongste kind is ook een jongen wat Melody erg jammer vind want ze had gehoopt op nog een dochter. Tristan word geboren in September 2020, als Melody 29 jaar oud is.

Around Wikia's network

Random Wiki